anjelICKAN.blogg.se

Premiär dopp i vattnet..

Kategori: Allmänt

Tidigt idag fick vi äntligen en ny blandare i duchen =P
Den nya är hel å fin, droppar inte ett dugg och du kan skålla dig röd på varmvattent. Den gamla hade knappen gått sönder på så vi fick de sista dagarna innan bytet starta å stänga av vattnet med en tång. Vattnet blev knappt jummet när det var i bott på det varmaste och den droppade ständigt. Så nu med den nya felfria är vi jätte nöjda =D

Jag passade på att färga håret på förmiddagen också. Tur jag väntade lite för hade jag tage i färgen när jag först tänkte så hade jag stått med färgen i håret när vi var utan vatten å kran en liten stund under bytet =S
Hade inte vare så kul ^^

Så har ja jobbat.. va segt när det är fint väder.. Men på lunchen prata ja med Tobias som då var ute å gick med Dante å de närmade sig vattnet så jag kände på mig att Dante helt säkert kommer vilja bada så jag hoppa in i bilen å åkte å gjorde dem sällskap vid vattent å Dante han precis som ja trott badat =)
Hans premiärdopp förutom att han stått i en bäck då typ. Han tyckte de va jätte kul. Hoppa å grävde å jaga pinnar =)
Han ville dock ite simma så när det blev för djupt så backa han fort tillbaka. Men det kommer nog längre fram när han inser att han kan simma att det också är kul ^^ Nu undvek han pinnar som va för långt ut som han ville ha å jagade andra som flöt lite närmare. Men nu var hela hunden i vattnet och till och med huvet under en gång.. Tok hunden fatta tydligen inte att det var kallt som ja å Tobias har förstått ^^

suddiga mobbilbilder igen då detta absolut inte var planerat..
 

Efter jobbet å hemma igen hälsade jag på hos min granne Kjell som hade Rose-Marie på besök å jag fick den nya orieflame katalogen att titta i och vi satt å prata en stund.

Kvällen har jag, Tobias, Dante och katterna myst i soffan å åte gott å bara tage de lugnt. Snart upp igen så nu får de bli natten för oss  =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: