anjelICKAN.blogg.se

ny vecka..

Kategori: Allmänt

Det vet jätte tomt att  vakna igår och inte Dante var hemma =( Man går och tittar där han brukar va. Funderar på om han ska ha mat eller behöver ut. Så vi knallade bort till Tobias föräldrar rätt snart efter vi vaknat och där möttes vi av en glad liten kille ^^
Svärmor bjöd på lite mat och sedan kaffe och vi blev kvar en stund och bara pratade. Men nu är det gott att han är hemma igen. Igår kväll hade jag åter igen så där mycke plats i soffan ^^ Dante ligger bakom ryggen eller i knät och Zelma ligger framför eller i knät hon med <3 mys

Idag har man jobbat hela dagen. Dante har vare med Tobias på jobbet i säffle idag och han hade skött sig bra och allt hade gått jätte bra. Han har ju inte behövt följa med dit på ett tag så jag oroade mig för att det skulle bli jobbig för Tobias om Dante skulle sitta å gny på kontoret men han hade vare lugn hela dagen =) För mig var dagen lång.. från tidig morgon till sen kväll och fast man inte hunne vare hemma länge alls ännu så är det nog dax att ta natten nu strax. Tobias han var på bra pyssel humör idag hemma så när jag kom hem var maten klar å Dammsuget var det redan och diskmaskinen redo för ny smutsdisk igen =P   *Älskar dig gubben*  Nu kunde jag istället få ta det lite lugnt de få vakna timmarna jag har hemma idag. Tack älskling <3

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: