anjelICKAN.blogg.se

förmiddagen på stan

Kategori: Allmänt

Jag och Dante har spenderade förmiddagen på stan med min söta svägerska Sandra =)
Vi kika lite i affärer och promenerade runt lite.. Det är gott i solen men blåser en del och vinden är fortfarande inte varm. Vi satte oss i lä bakom vaggen vid grillköket på torget när vi köpt oss varsin glass. Vi testade idag för första gången båda två Magnum strawberry white. Den var jätte god !! Det tyckte Dante också ^^,
Idag fick inte Dante några köttbullar i luckan men han kika allt in när vi köpte glassen ifall =P Men han fick träffa sin kompis där nere idag och blev jätte glad även om hon inte hade några köttbullar till honom idag ^^
Det blev en tur till Profab också och där hittade jag jätte söta korgar att ha blommor i =)

Kom på när jag gick till bilen idag att buren till Dante som han brukar sitta i bagagen låg i Tobais bil =S
Så han fick helt enkelt sitta på golvet lös i bilen idag... Hoppades att han inte skulle få nått stolleryck å bita i nått när jag lämnade honom själv.. Han har aldrig bite sönder nått direkt och är jätte ducktig så och självklart var han även det idag =) Han satt och tittade ut på allt och när vi vare inne på profab så låg han så snällt och sov när vi kom tillbaka och inte gått runt i bilen eller nått =) Min duktiga lilla prins <3

Precis när jag skulle åka ut idag och står och tar på mig skorna hör jag hur Fiona sitter och ulkar sig och ska spy.. Så jag rusar in i lägenheten igen för att leta upp henne för hon sitter ju ALLTID på en matta...

Varför gör de ALLTID det ????????

Jag hittade henne iaf på soffans ryggstöd denna gången vilket inte gjorde saken bättre... slänger mig fram och får tag i katten som spyr i luften när jag lyfter ner henne till golvet... Allt kom tack och lov på golvet och det är ju väldigt mycket lättare att torka upp där än göra rent en matta ^^ (eller som i detta fallet en soffa)

Tack igen gumman för en jätte mysig förmiddag på stan och så får vi planerar in vågen tripp till Karlstad nu inann tiden går ut =P

Nu ska här dammsugas och plockas lite innan jag ska iväg igen =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: