anjelICKAN.blogg.se

Åmåls vår marknad

Kategori: Allmänt

Halv lördag idag på jobbet.. Gick inte så länge som gott va. När jag slutat åkte jag och hämtade Tobias och Dante hemma och så gick vi på marknaden här i stan. Dante han leta godis på backen att äta.. skräll.. annars så uppförde han sig bra. Han har lite för brottom bara ^^
En liknande vovve skällde åt honom och Dante han bara titta och viffta på svansen åt den ^^ Så nu har det verkligen hundmötena bleve lättare. Han brydde sig inte nått större om någon hund vi mötte. Var ju mycket annat att titta på så han hade inte alls tid ^^,
Träffade mamma, pappa å Hugo som också var på marknaden =)

Hemma kurrade magarna så vi fixade med maten och sedan blev vi jätte trötta *gäsp* så där slöa som man kan bli efter maten å när man jobbat å allt. Men ja hade bestämmt mig för att vi skulle ta tag i garaget idag så vi fick upp å röra lite mer på oss.
Vi hjälptes åt att rensa ur å slängde skräm å sopa rent å det blev så bra så. Nu är garaget rent å fint tills den Svarta bilen ska stå där snart =) Den har vi saknat nu under vintern.

En sista tur ut nu i kväll blev det när jag åkte hem till Erika å sedan körde henne till en fest. Orkade tyvär inte följa med idag för nu är jag gott trött å tänker inte lämna soffan nått mer i kväll ^^ Men det var jätte kul å se dig igen gumman å nu tar vi en fika till veckan å tjötar mer =)
(Blev nästan sugen på det huset nu du när vi prata på det ^^)
Daten har vare med på alla äventyr å nu i kväll när jag åkte ut hade jag han okopplad hela tiden när vi var ute nått å han skötte sig jätte bra å lyssnade jätte fint på mig idag. Roligt när man känner att man kan lita på honom =)

Ha en fortsatt trevlig helg alla =)
Tobias! Ja älskar dig!
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: