anjelICKAN.blogg.se

Uppdatera

Kategori: Allmänt

wee va bra ja vare på att uppdatera här.. men har mest jobbat så inte vare mycke att skriva om.
Men.. förum jobb så har vi socialtränat med Dante typ. Vi har vare på stan och promenerat. Han behöver lära sig att inte alla människor och hundar finns där för att leka med honom ^^ Han går bättre och sköter sig bättre för varge gång vi är där nu. Härligt. Lite äldre så kommer han va underbar att promenera med!

Igår Torsdag var ja och Dante på stan (igen typ) och träffa ett par vänner. När de va inne i en affär (ja å Dante fick stanna utanför) (smet in ibland när Sandra stanna utanför^^) ringde ja Tobias och kolla om han slutat. De hade han och han var i affären bredvid typ.

Pizza skulle de blir på kvällen här hemma ihop med Heidi, Andreas och alla barnen. De var lite tidiga och kom redan när vi fortfarande var nere på stan. Men de vänta så snällt på oss och sedan beställde vi pizza, drack kaffe och satt å prata =D Heidi hjälpte oss åter med att tejpa Dantes öron. Tack!
Dante är sjövild och vill BARA leka, leka, leka, och åter igen leka och då specielt med barnen ^^

Så var det redan fredag och helgen. Har jobbat halva dagen. På förmiddagen åkte ja och sola lite. Det behövde jag nu. (för huden asså.. inte för att bli brun direkt) Hemma igen gjorde jag och Dante oss klara för en tur på stan igen. Besökte arbetsförmedlingen på nya adressen och fick mitt papper påskrivet och sedan en promenad. Tre stycken, en gubbe med rullator och två små söta tanter trode Dante var en boxer och alla frågare innom en 3 minuters period ^^ hehe... nej och nej igen typ det är en amstaff. Alla ville hälsa och han fick så mycke beröm för att han var så fin, söt och satt så lugnt vid mig =P De skulle bara veta vilken vilde han kan va =P
Hemma och bytte om och dumpa valpen och for till jobbet. Gott att han nu kan vara själv någon timma så här för sedan kom ju Tobias hem tidigt så slapp han ju åka med till jobbet hela dagen =)

På jobbet är det sig likt typ. Jag hade ett provköp i måndags tydligen. Jag som vare så nervös över när jag skulle behöva drabbas av det ^^ men det gick tydligen jätte bra så det var ju roligt =D lite plus till mig där.

Krypa ner i sängen nu och ladda för en fullspäckad helg.

Tage ett par nya bilder på Dante nu när han är lite större och kan stå lite mer still iaf =P 15 Veckor är han nu. Typ 14 kilo och 42cm hög. Växer massor våran lille kille =)








/ickan

Måste bara slänga upp den här länken till en film på youtube som locker till skratt =P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: