anjelICKAN.blogg.se

Träning på stan

Kategori: Allmänt

Dante sov jätte länge idag = härlig sovmorgon. På eftermiddagen åkte han och ja ut en sväng. Ett par ärenden i affärer. Dante fick en bra leksak och sedan gick vi runt på stan bra länge. Försökte gå lite hit å dit för att han skulle förstå att han måste följa med mig och konsentrera sig lite mer på mig för ja kan ju ta en annan väg än han trodde ^^
Bitvis sköter han sig jätte fint iaf så de blir nog bättre. Han är ju så liten än =P  16 veckor idag.
Vi gick på bryggorna också. Han kveka och pep ett litet tag när jag gick ut och han inte våga följa med men när han sedan ändå vågade gå med mig blev han helt tokig av stolthet när han klara det och fick så mycke beröm. Så vi gick ut på alla bryggorna och han nästan drog med mig ut när vi skulle pasera en ny brygga för han viste han skulle få så mycke beröm ^^ *gulliga lilla valp*

Hemma igen och när Tobias kom hem fick vi plocka bort en fästing på Dante som ja hitta idag på hans mage =( tänk om de där äckliga krypen bara kan dö eller nått.. usch =S
Städat och donat idag också. Och självklart drog jag först igång ordentligt nu senare på kvällen när dagen egentligen är slut. Lär mig aldrig att städa på dagen tror ja ^^

natt natt
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: