anjelICKAN.blogg.se

Träning i Svanskog

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Dante vare i Svanskog och tränat ihop med Heidi, Tweed, Xtra och Linda med Dynamit.
Dante var jätte ducktig idag och tyckte allt var jätte roligt. Vi öva lite på fot, aporterade lite vilket gick mycke bättre idag än det gått innan. Även om han härna fintar en lite på vägen tillbaka för aporten är ju hans när han väl fått den ^^
Träna mycke på att stanna kvar när ja satt honom. Han är såå ducktig nu. Gick en bra bit från honom och han satt fint ända tills jag kom tillbaka till hans sida igen. Vi spårade och hade uppletande också. Dante visa ett mycke större intresse för leksak som belöning nu än han gjort innan. Va en jätte bra träning idag! Innan vi gav oss ställde vi upp vovvarna för en bild. Viste inte hur bra det skulle gå att få honom att stanna så jag satte honom lite längre från och det gick kanon bra! Så roligt att få en sån bild. Tack Heidi!


(På bilden är det Dante, hans mamma Tweed, halvsyster Xtra och Dantes "systerson" Dynamit. Så fina vovvar!)


En kopp kaffe blev det sedan hemma hos Heido och Andreas =)
Kul att sitta och prate lite. Fick även hjälp av Heidi med Dantes klor. Det var ingen höjdare tyckte Dante så det får vi öva mer på ^^

Hemma i Åmål igen hadde Tobias komme hem innan oss precis.
Min dag var ju inte slut här så efter maten åkte jag iväg och dansade lite Linedance =)
Men nu ska vi snart ta natten här!

/ickan

Kommentarer

  • Heidi & Andreas säger:

    Hej på er!

    Kul att läsa din blogg Angelica! Vi hörs snart igen;)

    Kramar

    2008-10-08 | 12:16:32
    Bloggadress: http://convictions.se

Kommentera inlägget här: