anjelICKAN.blogg.se

Tidig helg =D

Kategori: Allmänt

Nu var min arbetsvecka gjort =P Härligt med helg. Det blir säffle, städa, tvätta, marknad. träna med Dante.. Någon film och en lugn myskväll i soffan blir det nog också =P

När jag kommer hem från jobbet möter Dante mig i dörren ^^ Han blir så glad.. Hela hunden vifftar i kapp med svansen ^^ Han och ja tar en promenad med en gång. Han har bleve så ducktig på att gå i kopplet och han får massa beröm vilket nog är det som mest lärt honom att gå så fint =)
Lämnade honom hos svärmor i morse innan jobbet. Han rusa in och blir så glad när han får komma dit.. men han tyckte lite synd om sig när jag gick för idag såg han mig verkligen när jag gick och det har han nog inte gjort innan. Jag gör ju igen stor sak av att jag går utan bara lämnar och går och han leker för fullt och har kul.. Men idag satt han på trappen och gnydde när jag gick.. Men två sekunder senare är jag säker på att han busa med sin "farmor" igen och hämtade tofflorna som han alltid gör när han kommer dit ^^
Men gott att känna han saknar mig när jag går också =P Då tycker han väll lite om mig iaf <3


Att ta kort i ett mörkt rum på djur är inte det bästa.. Tyvär blev ögonen jätte dåliga men det är ändå en liten bil på alla djuren här hemma när de ligger i samma hörn och myser bredvid Tobias databord.



/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: