anjelICKAN.blogg.se

Jossans 25 årsfest

Kategori: Allmänt

Var i Säffle på middagen.. shoppade lite.. rätt gott att komma ut helt själv och bara gå runt i eget tempo och i lugn å ro.
Tobias och Dante var ute i skogen istället ^^

Så kom kvällen och Jossans 25 årsfest.. Tony har vare jätte snäll och kört på oss hela kvällen här. Vi började ute på Dalhall med bowling =D
Det gick nog väldigt bra för mig för att typ spelat tre gånger och det var för typ tusen år sedan när jag gick på karlberg.

(Vi tjejer kom ju alla i stövlar och tyckte skorna på bowlingen var grynt snygga när vi hade så fina "byxor" på oss)



Spelade med Tobias, Sandra och Henrik.. som ni kan se fick jag iaf in en strike =P
Tobias vam i slutändran med sina 230 och jag kom på trejde plats =D


Festen fortsatte sedan hemma hos Jossan och Niclas.. Bjöds på mat och en trevlig kväll med många skratt !!

Paketöppning
Jossan fick en armring av oss, Sandra, Henrik, Emma och Rickard.


Helekopter flygning =P


Singstar!
Henrik och Tobias


Även jag fick äta upp micken =)


Tårtkalas.. Jossan fick massa ljus i tårtona !


Spel..  killar svarade på frågor om tjejer och tjejerna fick om killarna =)


Ickan.. En liten bonus bild på mig.. här är vi på väg att lämna lägenheten för att åka iväg till bowlingen..
(Fiona vinkar hej då)

 
Du å Ja <3


Nu ska vi nana.. lite små lulliga och trötta.. Det är tomt utan Dante =(
Han sover över hos sin farfar och har det hur bra som helst..  ^^
Men kan inte hjälpas att det känns lite tomt här hemma utam honom.

Natti natt
/ickan

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Tack för en trevlig kväll! Får jag stjäla några kort? Kram

    2008-10-05 | 21:37:57

Kommentera inlägget här: