anjelICKAN.blogg.se

Film

Kategori: Allmänt

Nyligen sett den nyaste Indiana Jones filmen.. Den va bra.. bättre än jag trodde innan... ingen favorit men bra. Gillade präriehundarna ^^ (eller vad det nu var?) hehe... så snopna.. fast vem skulle inte vara det när de kommer ett kylskåp med en gubbe i flygandes =P




Igår slog vi på en film vi inte innan viste vad det var.. Lånade en film av mamma... en skiva med en film på typ.. hmm. okej.. ?? Det var iaf en ny film som heter Solstorm. Mikael Persbrandt, Izabella Scorupco, Jakob Eklund, Suzanne Reuter med flera kända svenska skådespelare är med. Den va jätte bra! Inte heller någon favorit men jätte bra och värd att se =)

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ja solstorm är bra.. den tycker jag är riktigt bra för att vara en svensk film faktiskt.. =) men julklappar redan... shit jag ligger efter.. s varje år säger jag att jag ska börja i augusti för att jag alltid springer omkring som en yr höna bland tusentals andra personer den 23 december och knör.... har jag börjat i år än.. ? Nä... så vad gör jag den 23:e dec ??? ha ha ha...

    2008-10-23 | 22:13:39

Kommentera inlägget här: