anjelICKAN.blogg.se

En heldag med shopping i Karlstad

Kategori: Allmänt

Tapeter och färg.. Nu ska det äntligen bli annan färg på väggarna i vardagsrummet =D Vita väggar och bakom tv:n kommer det bli en mörk mönstrad tapet.
Ny tv bänk, ett hörn bort och annat kul till vardagsrummet.
Till köket blev det en massa svarta hyllor.. kommer bli så mycke bättre =)
Ja det blev en hel massa saker i Karlstad idag. Slänger upp lite bilder när jag fått upp en del. När vi hämtat Dante hos svärföräldrarna och plockat in allt så bestämde vi oss för att prova det nya singstar som vi också köpte nu i Karlstad. Jätte svårt när det är engelska låtar tycker ja.. Men kul ändå.
Just nu sitter jag i soffan med min laptopp i knät.. känns jätte bra med den nya brädan som jag kan ha i knät och ställa datorn på. Kan jag rekomendera till de som är som mig å gillar att sitta i soffan med datron i knät =P
Vi har haft en kanon bra dag i idag och det är ju så kul att komma hem med allt nytt.. jag brinner ju lite för detta ^^
Och Tobias fick sig ju äntligen en ny jacka också. Ja verkligen lyckad shoppning dag!
Ja massa massa saker blev det !!

Nu får jag ta och börja skruva och plocka ordning på lite av sakerna innan det är dax för natten.
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: