anjelICKAN.blogg.se

Bengtsfors

Kategori: Allmänt

shopping i Bengtsfors.. hehe.. Ja det är vad ja har gjort idag typ. Ett par ärenden i stan först och så gick jag och Dante en promenad. Men sedan bar det av mot Bengtsfors. Hämtade upp Mariett och sedan Lotta mina arbetskamrater. Stanna till på godisfabriken =P *mums* Och sedan kolla vi i några affärer inne i centrum. Bengtsfors var ju rätt så nytt för dem ^^ medans en annan fick tankarna att åka tillbaka några år till när man gick i skolan där och tillbringade många dagar och kvällar där ^^

Hittade iaf en del kul ute.. bla en sån där väggdekoration som man klistrar på väggen.. (slänger upp en bild nån dag) Den blev jätte bra! Har vare tomt på väggen mellan den röda hyllan och mitt skrivbord men inget har passat men detta va kanon! Vare på jakt efter just detta ett tag men inte hittat det rätta tidigare. Men nu så! =D

Vi tog en fika på ett kaffé innan vi åkte hem till Åmål igen. Mysigt.. Och när vi sitter där så knackar det på fönstret och där står Jossan ^^ Kan inte fatta att du lyckades se mig där inne =P Är ju dessutom inte varge dag jag är i Bengtsfors direkt. hehe.. de va kul !

Dante fick gott att tugga på för ja tyckte lite synd om honom som fått sitta i bilen medans vi kolla i affärer. Var ju och kollade till honom mellan och så där och han sov mest eller satt och kolla på allt så han verka inte tycka nått synd om sig men han fick iaf belöning för att han vare så ducktig =P
Är ju inget kul för honom att va ensam hemma så nu fick han ju se Bengtsfors och så där iaf även om han fick vänta just när vi var inne i en affär. Men som sagt.. han verkade inte ha så ont av det som jag kanske hadde ^^  hehe..
Men väl hemma har han vare jätte trött så dagen har nog vare lång för honom ändå och nu sover han tungt i soffan och snarkar högt =P

Nu ska man jobba tre dagar till den här veckan.. det är fullt upp.. även här hemma =P Känns som det aldrig blir ordning nu när man har en massa projekt på gång =) Ska bli kul i helgen iaf.. även om jag ska jobba en stund!


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: