anjelICKAN.blogg.se

Vilket jäkla jobb

Kategori: Allmänt

Jag sa ju igår att Dante nog förstod vad sökträningen gick ut på.. hmm.. Idag vakna han med hosta och upp kom det barr och en hel kotte =S
Så Dante han var inte bara i skogen för att söka igår.. Han passa på att äta lite av den också ^^ Stackar tjockisen får inte tillräckligt med mat hemma *haha*

Vi river och river.. De bara lossnar hela våder när man drar i någon ände. Jag som skulle måla på tapeten för att få det så slätt underlag som möjligt.. Nu blir det lite extra jobb =/ Hoppas vi ska hinna färdigt innan Tobias kalas men det ser inte jätte bra ut nu när vi ser hur mycke jobb vi har framför oss.
Kommer man bara igång med färgen och tapeten kommer det nog kännas bättre. Så nu får vi käpa på i veckan.

Mor och Far kom till stan med de nya vinterdäcken till min bil. Det börjar väll bli hög tid nu.

Så blev vi bjudna på våffel kalas hos svärföräldrarna =P Sandra och Henrik var också där och vi satt och prata ett tag innan vi fick hem och fortsätta vårt slit jobb i vardagsrummet.

Så här skön stil hade Dante i soffan.. Han ligger och slöar medans vi sliter ^^ Nästan allt vi hört från honom i kväll medans vi grejat är Znark =P



Här kommer ett par bilder till från gårdagen..
På första har han hittat Linda i skogen och på andra har han hittat Philip och även jag har hunnit fram för att berömma =)




I morgon ska jag jobba hela dagen lång.. Och resan av den lilla kvällen som är kvar när jag kommer hem får jag fortsätta slita här hemma.

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: