anjelICKAN.blogg.se

Tejp

Kategori: Allmänt

Idag.. Tobias har jobbat, Jag har städat, Dante har försökt bita av mig fingret (Han är ju en så kallad kamphund enligt vissa och de är ju jätte farliga så de gör ju sånt så det var ju inte så knepigt) Zelma har matat Dante med kattmat och eftersom damsugaren vare framme har Fiona vare borta =)

Ingen större skada på fingret.. det kom mellan hans tänder och leksaken när han skulle ta ett nytt tag. Såå lätt hänt ^^ Känns som man klämt det i en dörr ett tag bara =P haha.. nej då.. en liten repa med tänderna.. Kattarna har skadat mig värre i lekens stund än Dante ^^

Zelma satt på bänken och lekte med sin mat.. Hon tyckte det var jätte kul att peta till ett par av köttbullarna i kattmaten så det hamnade på golvet där Dante jätte glad satt och åt upp det... *tok katt* Verka som hon tyckte det var kul när han åt upp det för hon gjorde om det igen ^^

Fiona har komme fram igen ^^ Jätte gosig sitter hon i mitt knä och drägglar =P

Ska börja spackla i vardagsrummer i morgon eller under helgen har jag tänkt.. äntligen!

Dantes öron lever sitt eget liv.. en dryg vecka till vår första utställning.. tejpa och tejpa igen! Det får bli som de blir.. men vi får försöka =)



/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: