anjelICKAN.blogg.se

Snö igen

Kategori: Allmänt

Idag har det snöat igen. Har jobbat några timmar, gerjat i vardagsrummet, klart för tepet nu =P Skruvat ihop nya tv bänken mm..

I morgon är det arvika och hundutställninge som gäller =P nervös.. nytt för både mig och Dante detta.. jag som knappt sett en utställninge innan.. Jag som vare så rädd för allt.. märker att det är många som är nervösa inför sånt här så jag är väll inte så knepig som är nervös.. Men jag har bersämt mig för att försöka.. Men lär sig väll nån gång =)

Det här ser man framför sig varge gång man sitter och äter något ^^



Dante var ute med Tobias och kolla snön och busa =P


Önska oss lycka till i morgon =P
/ickan

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ja ni får verkligen ha Lycka till idag... !!! Jag håller mina tummar här hemma.. !! Va lite snö ni har fått.. vi har fått mer... =) kram kram

    2008-11-22 | 10:54:55

Kommentera inlägget här: