anjelICKAN.blogg.se

slipa, måla, tapetsera..

Kategori: Allmänt

Hemma hos oss..

Nu är tepeten uppe =P
Tack snälla svärfar! Igår förmiddag kom mina svärföräldrar hit. Dante blev glad som fick va med "farmor" ett tag och de tog sig en promenad medans svärfar tapetserade =) Rumet blev helt annorlunda.. Blev jätte bra! Roligt med en lite rörig vägg när det andra blev så vitt =P Svärfar satte även upp det nya skoskåpet på väggen. Gott att få bort det från golvet och få den biten klar.
Tobias jobba så när han kom hem var allt redan klart ^^
Nu ikväll blev sista väggen målad en sista gång så nu är det klart. Nu ska alla saker på plats igen bara =P Härligt att börja få ordning igen.

Rätt tomt än när inte allt är på plats. Men nu börjar man se ett slut på det röriga vardagsrummet. En vit hylla ska upp på väggen och så är det bara resten av vardagsrummet också.. Blir bra när allt blir klart. Ni får hålla till godo med de här två snea och dåliga bilderna. Hoppas jag kan ta nått bättre när allt blir klart =)



Som sagt.. inte klart men det tar sig =D hehe (hoppas på ny soffa snart också ^^)


Idag har det bara vare jobb.. och målat.. Nu ska jag ta ett sista ryck för dagen.. Jag har ju som mest energi sent på kvällen ^^ ska packa in paket *s*

/ickan

Kommentarer

  • Linda säger:

    Ser ut å bli väldigt fint... =) Jasså du är redan i farten med att slå in paket... ja tror jag ligger efter i vanlig ordning... s Massa kramar

    2008-11-27 | 11:35:24

Kommentera inlägget här: