anjelICKAN.blogg.se

River

Kategori: Allmänt

Nu har vi börjat bygga ut vardagsrummet =P Med några milimeter.. Rivet tapet för fullt och flera lager lossnar och jag får en nästan helt ren vägg bakom. Förta tanken var att jag nog bara behövde spackla på skarvarna för tapeten satt ju bättre än i hallen tänkte ja ^^ Men det var fel.. Fick nästan panik när jag tänkte på allt arbete med att spackla och slipa när så mycke tapet lossna.. Men såg efter en stund att det lossnar såpass mycke att jag istället nästan kan skippa att spackla. Får fram tapeten i botten och den är fin och sitter bra =P Lite mer att riva men kommer nog ändå göra jobbet lättare.

Visst är det fint bakom vår tv nu ^^ Nu ska äntligen den hemska blå tapeten bort. Mycke kvar att riva för nästan allt blått är löst men nu är det påbörjat.


Nya tapeten kommer se ut så här bakom tv:n.. Resten av väggarna blir vita.


Katterna har fått sin julklapp i förskott.
Den kom på posten idag. Ett nytt klösträd. Delvis för att det förra har gjort sitt och bleve regält använt. Men kanske mest just ny för att jag ville ha en annan färg *haha* Och en snyggare modell =P
Vitt.. kommer bli fint mot den mörkare väggen och så är den nya tv-bänken vit som kommer stå bredvid.


Fiona gjorde sig hemma längt upp i trädet med en gång =P


Säffle åkte vi till en sväng på dagen.. kollat lite affärer och käkat mat.
Dante fick sig ett nytt halsband i läder =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: