anjelICKAN.blogg.se

Långpromenad

Kategori: Allmänt

Idag har jag och Dante vare på långpromenad.. Det var väll egentligen inte så där jätte långt men långt för att vara med Dante som är så liten ännu =P
På vägen hem hitta vi en plats med massa löv och grenar där vi stanna och lekte lite.. sparka i löven och Dante for efter alla löv och han bar pinnar och hade sig ^^
Han kändes ändå pigg när vi närmade oss hemmet så vi tog en omväg förbi en öppnare plan där jag kunde släppa honom. Kastade pinnar och han for iväg och hittade alla pinnarna. hehe.. han kom inte tillbaka med en enda pinne dock ^^ Men han hade en del i munnen på vägen tillbaka men tappade dem eller sånn men han fortsatte mot mig lika glad ändå. Det är så härlgit när man ser honom så glad och när han får göra nått som bara är roligt ett tag utan några måsten.

Hemma har jag städat. Har äntligen fått lite tid att städa i min röda bokhylla som bara fyllts med saker.. =P
Dante  har tuggat på älgben vilket var en ricktig höjdare enligt honom.. vi tyckte väll att det blev lite grisigt så han fick hålla sig på en plats så vi kunde torka upp där sedan ^^ Men Dante var nöjd så han hälsar och tackar Heidi och Andreas så mycke för de goa benet ^^

Dante bland alla blad och grenar. med tejpade öron igen tyvär det är ju lite trist på bild men men..
Bilden är tagen med min mobil så kvaliten är inte den bästa men ändå.


Lånar en bild av Heidi från gårdagen när vi träffade Dantes syster Varja. Det var inte de lättaste att få dem stilla ^^ Dante vill bara leka med sin syster när han fick se henne men de är iaf på samma bild =P


Nu har vi blåst såpbubblor ^^ Fiona tycker de är jätte läskiga.. Zelma och Dante tycker de är spännande. Zelma vill inte vara för nära dem för då blir de otäcka men om de närmar sig så slår hon för allt va hon är värd för att ha död på dem. Dante jagar dem med munnen och vill äta upp dem ^^

natti natt nu!
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: