anjelICKAN.blogg.se

Idag

Kategori: Allmänt

Jobbat en liten stund idag.. Svärfar var ju så snäll och körde mig när mina bilnycklar befann sig i Uddevalla i Tobias jackficka där han vare och kollat sina ögon idag ^^ Gick bra för Tobias idag och när jag slutat hämtade han upp mig och vi åkte hem för att fortsätta i vardagsrummet. Slipade klart allt och nu är de blå väggarna utplånad (äntligen) Är såå trött på de där blå väggarna så det är härligt att se den blir vit =P
Vi fick ingen Dante med oss hem ^^ Han har ju vare hos svärfar medans jag jobbat och Tobias var i Uddevalla.. Tobias mor var ju med och körde eftersom ögonen är bedövade efteråt och svärmor var nog lite sugen på att träffa Dante hon också så hon lånade honom en stund till ikväll och så gick de på en härlig kvällspromenad innan hon lämnade av en gott trött hund här hos oss igen. Tack snälla svärfar och svärmor ! Var ju jätte bra så vi han greja mer här hemma också och härligt att sedan få tillbaka en nöjd och trött liten vovve ^^

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: