anjelICKAN.blogg.se

Bowlat

Kategori: Allmänt

Bara jobbar denna veckan.. men nu är det bara en dag kvar på arbetsveckan =P

Ikväll har vi bowlat ihop med Sandra, Henrik, Emma och Rickard. Självklart var jag och Tobias som lag även oslagbara denna gången.. hehe ^^ Vi van med 633.. hela 93 poäng ner till Emma och Rickard som tog en andra plats med 540 poäng och Sandra och Henrik fick ihop 513
Men lika kul varge gång hur det än går. Men visst känns det kul att vi var såå oslagbara =P

Dante och Tobias var ute på en långpromenad medans jag jobbade.. de var borta vid djurparken men där fanns det inga djur =( Hade ju vare lite kul å sett va Dante sa om getterna ^^ Nu ikväll har Dante vare hos "farmor och farfar" medans vi har kastat klot. Han älskar att komma dit ^^

Halloween disko på HC ikväll tror jag. Förra året var jag där ihop med Mickan. När jag fått av mig jackan och kom fram till trappan vid dansgolvet hälsar jag på Tobias som jag mött och pratat med via arbetsförmedlingen tidigare under hösten.. han suger tag i mig och ger mig en kyss ^^ våran första <3 *s*
(fast förra året var nog halloween ett annat datum.. typ 3 eller nått) Två dagar senare bjöd han hem mig på kaffe och sedan den kaffe koppen har de vare vi <3

hihi..

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: