anjelICKAN.blogg.se

pedant

Kategori: Allmänt

Jag börjar bli pedant. Det går nog i arv i min släckt ^^
Tobias är underbar som hjälper till så mycke här hemma å hjälper mig hålla ordningen som ja vill ha den.
Kunde aldrig drömt om en bättre sambo <3
Han inte bara är jätte bra på att hjälpa till han är oxå tacksam för det ja gör.
Vi kommer trivas underbart tillsammans.
Du är underbar Tobias

I Söndags hade vi fortfarande en del plock efter flyttandet på lördagen. Men vi fick ordning på allt till slut.
På kvällen kom Sandra och Henrik å hälsa på.
Killarna hämtade pizza så vi käka, såg på tv, spela guitar hero å mumsade lite godis.

Måndag och Tisdag har de vare jobbet som gällt. Det har vare lite långsamt men har vare rätt trött oxå.

Igår blev de lite pyssel =D
image67

Hämtade ut lite nya kläder som kom på posten idag. Gott med nått nytt =D
Tobias lagade jätte god mat när jag kom hem idag <3

Nu får ja nog snart krypa ner i sängen å dra med sambon så ja har en famn å krura ihop mig i.
Tänk att vi är sambo nu älskling ^^

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: