anjelICKAN.blogg.se

Coca-Cola & Glass ?

Kategori: Allmänt

Gott att det äntligen är fredag. Hela veckan har kännts långsam. Idag fanns de iaf lite att göra på jobbet å dagen gick någotlunda fort. Slutade vid tre idag. gott =P

Hemma fick ja ta en paus.. har känns mig lite ut balans ett par dagar å nu fick ja nått bakslag idag. Älskar min Tobias. Han finns alltid där för mig å får mig att må bra igen. Han vänder mig aldrig ryggen. Du är underbar <3

De är så mysigt å va sambo ^^
Idag har vi gottat oss mer än lovligt =P
Tobias lurade i mig nått mysko som han brukade äta när han var liten *haha*
Glass i ett glas å så hälde han Coca-cola på de.. hmm.. jao.. de var ju inte dåligt.. men ja tror nog ja hellre äter glassen för sig å dricker colan för sig =D Men de var lite festligt.

image68

Nu ska ja sova så ja orkar shoppa på IKEA i morgon =P

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: