anjelICKAN.blogg.se

Bräcke

Kategori: Allmänt

Torsdag =)
Det har vare en lugnt å fin dag. Jag har jobbat mellan 8 och 16. En lagom dag =P

Efter jobbet fick ja hem å pysslat lite innan jag och Tobias åkte med min gode granne Kjell till husvagnen i Bräcke.
Tobias hjälpte Kjell att köra lite grus att lägga utanför husvagnen. Sedan åt vi lite mat som vi toge med från pizzan hemma i stan innan de blev tillbaka färd till Åmål igen.

Det är ingen vidare värme ute.. *burr*
Grymt frusen nu i kväll.. men nu har vi kurat ihop oss å myskt en stund å toge med täcket å bäddat ner mig i soffan så nu kommer värmen tillbaka !

I helgen kanske de blir mycke å göra ^^
Blev lite chockad här i kväll.. Men nu är de nog dax snart =P
kanske, kanaske, kanske denna helgen !
lite läskigt är de.. men lika mycke nått ja längtar å ser fram emot <3

Nu ska ja sooova !! är såå trött..
i morgon har ja bara fyra timmar å göra på jobbet =P nästan hela dagen ledig ju *weee*

/ickan

( är de bara i mig de gör ont? )

Kommentarer

  • Linda säger:

    ska ni flytta ihop.. ?
    jätte mega nyfiken !! =) kram kram

    2008-05-15 | 22:42:22

Kommentera inlägget här: