anjelICKAN.blogg.se

Snart långledigt

Kategori: Allmänt

Såå gott med långledigt den här helgen.. Hela arbets veckan han snart redan gått.. har börjat tidigt två dagar nu å även i morgon.. kan sluta lite tidigare då... gott å ha en liten stund av eftermiddagen på sig att göra olika ärenden som inte hinns med när man slutar för sent.. Fredag, Lördag, Söndag och Måndag är nu ledigt... bara i morgon kvar..

Köpt mig massa nya stora lerkrukor idag... kommer bli jätte fint med lite blommor i ute till sommaren.. nu vill jag ha vår så man kan börja greja ute i trädgården =)

Idag lämnade jag in jobbansökan.. tänk om ja kunde få de jobbet.. drömma å önska kan man ju men mina chanser är minimala för de jobbet förstår jag.. det finns bättre sökanden säkert... men jag önskar ändå att jag ska få en chans...

Påsken denna helgen.. man har en del inplanerat...
ska på middag
kalas.. ett minst kanske två..
fest ? alla ville till olika ställen ^^ haha...
Bröllopsfest...
sola å bada..
ha mer än en sovmorgon i Tobias famn...

Fasen vad ja saknar dig i kväll älskling <3
men vi ses ju när vi slutat jobba i morgon

image42

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: