anjelICKAN.blogg.se

hinner inte med mig själv ^^

Kategori: Allmänt

Jag hinner inte med mig själv ju. Dagarna rusar fram och det är fullt upp =D Härligt.

Får backa till söndag. En mycket lugn dag. Sovmorgon i Tobias famn <3
Var hemma å grejade under dagen. Hängde upp de nya gardinerna i vardagsrummet. De blev kanon ihop med de nya kuddarna.

Åkte till Tobias igen på kvällen. Han hade två kompisar där så de satt å spela cod när ja kom dit. Så blev de hungriga så de fick bli säffle sent på kvällen. Orkade inte äta så som de där gossarna men lite fick ja i mig iaf ju ^^

Sedan blev det en god natts sömn igen. Så var det Måndag.. ledig för en gångs skull =P Härligt. En sovmorgon till. Bara älskar att ligga där i Tobias famn på morgonen å inte behöva gå upp. Bästa stunden <3

 På eftermiddagen var vi bjudna på middag hos Emma å Rickard. Även Jossan, Nicklas och Alice vad med =)
En trevlig eftermiddag och kväll =)

Men så fick man ju krypa ner under täcket igen för nu var de jobba igen som gälde. Dagen har gått långsamt. Men när jag väl slutade gick allt för fort. Handlade och skekte våfflor för idag har det ju vare våffeldagen. *mumms*

Var ute på promenad på kvällen här med Rosa å vovvarna och sedan blev det en kopp kaffe. Så trevligt å tjöta en stund. Så roligt med vovvarna. Jag är ju själv så sugen på en. Hoppas att en vovve finns med i framtiden =P Men det ska väll inte vara så omöjligt.

Nej nu ligger ja efter igen. Skulle ju sova för längesedan. Lovade mig ju i morse att i morgon ska de bli en ordentlig promenad. Hoppas jag nu kan hålla det ja lovat mig själv =P Lite får ja nog backa för så långt kommer jag inte hinna gå för börjar jobba tidigt i morgon. Men de blir det de blir =D

På torsdag (om de nu finns någon plats kvar) ska ja testa en ny träning. Spännande. Ska med tjejerna å då ska magen å ryggen få sig en omgång.
Och i morgon ska jag köpa en ny leksak =P

Vikten och vad jag ätit har länge vare vare en plåga för mig att ständigt gå å tänka på å inte vara nöjd.
Idag ligger jag i vikt där jag en gång satte mitt mål =)
Får så många komplimanger och det stärket mitt självförtroende mycke.
det är så härligt =D nu behöver man bara en massa träning oxå ^^ haha.. hur man nu ska orka med allt.
Har snart nått varge dag här ^^

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: