anjelICKAN.blogg.se

Fredrik <3 Angelica

Kategori: Allmänt

Var så gott å sola å simma igår. Alla Åmåliter var på torget för att se påskparaden så jag hade nästan simmhallen för mig själv. Det var typ 4 stycken till. Den delen av bassängen som är avgränsad för motionssim hade jag helt för mig själv. Såå gott !!

Efter simturen åkte jag hem till Fiona och Zelma =) Fick gjort lite pyssel hemma och bytte om för fest =)
Orkade inte vänta på att kvällen skulle komma så jag åkte hem till Tobias igen en sväng innan  vi packade in oss två i bilen och åkte till Dals-Långed.

(Kortet jag gjort till brudparet)
image47

(Kortets insida)
image48

(Kortet tillsammans med kuvertet)
image49

(Här sitter ickan i soffan hos Tobias
å väntar på att vi ska ge oss av till Dals-Långed)
image46

Hämtade mormor på vägen till festen. Jag Tobias och mormor hade en gemensam bröllopspresent så vi fick ju komma samtidigt.

Bröllopsfesten För min bror Fredrik och Angelica hölls hos Angelicas föräldrar. Det var roligt att träffa alla igen och vi fick massa go mat. Trodde nästan jag skulle rulla av stolen sedan ^^

Efter maten fick vi som inte var med på Gran Canaria gå på bröllopet.
Allt var filmat (tur att älsklingen kunde fixa så de gick å se filmen genom tv:n.
Bröllopet var såå jätte fint <3

Efter bröllopet blev det dax för brudparet att gemensamt skära upp den fina tårtan. Bröllopet gick i färgerna svart och rött på ett mycke smakfullt sätt. Borden var dukade i dessa färger med rosor som dekorerade mitten av bordet. Tårtan som var i två våningar var svart med röda rosor den oxå. Väldigt fin !

(Bröllopstårtan)
image43

(Till och med kycklingarna på bordet följde bröllopets färg denna påskafon)
image44

Vi skålade mycke och kvällen blev mycke trevlig.




I natt vaknade jag till en sväng och tog ett varv i lägenheten. Kikade ut genom fönstret och såg ut över gågatan. Någon hade roat sig med att välta alla de stora krukorna med påskblommor som finns på gågatan. Så tråkigt, omoget och onödigt när folk måste förstöra på det viset. Det är ju så trevligt när det görs fint å kommer fram blommor å annat. Varför ? så tråkigt...... usch...  sedan kröp jag ner i Tobias famn igen och somnade om.
När jag vaknade här kikade jag ut igen. Krukorna var nu uppresta igen och blommorna är kvar men inte lika fina längre efter att ha hamnat huller om buller =(


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: