anjelICKAN.blogg.se

Förkylning ?

Kategori: Allmänt

Nej ja vägrar...
sånna dumheter slutade jag med för flera år sedan...

Vaknade i morse med ont i halsen =(
på jobbet har alla lyft på kartonger å allt annat vare jobbiga.. saknar styrka å är helt matt..
Men det är bara å göra va man kan för att hålla sig frisk..
På lördag är de ju fest med alla vännerna å då kan ja ju inte va sjuk...
Håll nu tummarna för att jag ska slippa blir förkyld...

image36 
Varmt vatten med Dunder Honung!
Houng med citron smak.. det blir som godis =P

image37
Kan Jang.. naturläkemedel som sägs förkorkorta förkylning..
å alla säger drick kan jang så fort man nämner att man känner av en förkylning så det fick man genast ut å skaffa sig..
Smakar inge vidare dock =S

image38
En brus vitamin tablett.. den smakar smaskens men lite jobbig att dricka den när man har ont i halsen.. och så har ja knarkat halstabletter hela dagen =)

Nu i kväll bestämde jag mig för att hoppa över veckans dans.. =( vill ju så gärna men får försöka va rädd om halsen nu då så hoppa runt var kanske inte bästa sättet att spara på den..

Hemma kröp jag ner i ett fyllt badkar med jätte varmt vatten och lite bubblor å bara njöt...
På med de varma sockarna och så ska ja snart ta natten här..
Hoppas man känner sig bättre å inte sämre i morgon =D

Någon som har fler tipps för att hålla/få mig frisk innan helgen ?

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: