anjelICKAN.blogg.se

Äntligen FREDAG !!

Kategori: Allmänt

eller ja.. bleve lördag nu då men.. Veckan har gått otroligt låååångsamt.. när man gör nått på jobbet brukar klockan rusa iväg.. Denna veckan när man gjort något å kollat på klockan igen å trott att nu måste de gått minst en halvtimma så är de istället bara tio minuter =S Men som sagt.. nu kom äntligen fredagen =P

Var ute ett tag idag på jobbet å då är de så kul med de jackorna.. de är enorma.. om ja vänder mig för fort så har ja lätt gjort en helomvändning inne i jackan *haha* Funderar på om ja skulle ta med en sån å tälta i till sommaren om vi ska iväg å tälta nått ^^

Börjar bli lite yrkesskadad oxå ^^ när man ska klippa eller skära sönder nått så är man genast å letar efter kniven i bakfickan... å när man sittar här vid skrivbordet å ska skriva något på ett papper så letar jag efter pennorna som ska sitta på höger ärmen i skjortan.. å då står ändå pennburken rakt framför näsan på mig =P 

Trivs otroligt gott på jobbet =)

Annars har här inte hänt mycke under veckan.. vare hos Tobias.. ute lite ärenden på stan så typ inte hunne med å åte så många luncher den här veckan.. men ibland måste man ju hinna med sånt som stänger samtigit som ja slutar =/  så då får ja offra min lunch... gott å börja sent.. lite jobbigt å sluta sent då men de är de värt för mig som är så morgontrött.. Vissa dagar brörjar ja tidigare å då även slutar tidigare.. å de ä gott de kommer en å annan sån dag..

Till nästa helg får man ju långledigt =P fyra dagar.. underbart...

Har du oxå ledigt under påsken ?

Kommer snart få ännu mer långledigt.. känns inte nått vidare jobbigt nog.. men de kommer mera jobb så att säga så kanske blir gott med lite ledigt oxå =) Ska nu söka ett jobb oxå som ja verkligen vill ha.. känns inte som mina chanser är så goda men söka kan man ju ändå.. Bara att hålla tummarna.. ingen skulle bli gladare än mig om de kunde bli just de jobbet =)

När man trilla hem här efter jobbet idag fick ja sätta igång med städning, tvätten och all annat plock.. fick byta massa glödlampos som bestulat att begå kollektivt självmord sedan dagen innan när ja var hemma.. men nu lyser de överallt igen =D

Helgen kommer var rätt lugn tror ja.. Ska sola å simma.. Sedan åker ja å Tobias å hälsar på mor å far en sväng i Långed... Hoppas på å få upp hyllan i tvättstugan under helgen kanske.. om ja nu lyckades köpa rätt pluggar ^^ de där är inte min starka sida å begripa mig på sånt.. Men tror ja lärde mig nått där så tror de ska bli kanon bra..
Kanske kolla på schlagern i morgon... kul å se vem sverige ska skicka utomlands..

Vem tycker du ska vinna?

nej nu blir det natten...
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: