anjelICKAN.blogg.se

S 40

Kategori: Allmänt

Sicken Fredag..
Efter jobbet fick ja kasta mig hem å byta om på en halvtimma skulle jag vara klar och så åkte vi med Tobias föräldrar på student firande för en av alla hans kusiner ^^ de är så grymt många i den släckten så ja kommer nog aldrig lära mig vilka alla är.. men var trevligt å roligt att träffa de som var där å se lite fler av hans släcktingar..

Kvällen kom å Tobias å hans kusin Kristian ville ut å åka.. jag var den enda som inte drucke så jag fick nykeln till Kristians volvo s 40
En väldigt ny bil jämfört med min 945:a ^^ haha...
Den var underbar att köra å även om kvällen inte var den roligaste så var de grymt kul å köra..
Vi hamnade i säffle efter vi svängt runt i stan här hemma ett tag..
I säffle fort vi oxå runt och så hamnade vi lite oväntat på presonalfest på Tobias jobb..
Där dansades de lite å dracks mycke öl.. Fick se var Tobias jobbar å hans kontor å allt.. kul å fått vara där å se vart han är hela veckorna..

Jag brukar vara grymt laglig i trafiken men genom säffle på kvällen bliv vi väll lite väl många i bilen...
men men... alla fick ju plats å fast vi körde så nära polisen att man kunde sträckt ut handen å hälsat på honom så gick allt fint ^^
De hade fullt upp med alla fulla pytte små studenter tror ja =P

Hittade en lagom laglig parkering å vi gick en sväng i säffle.. höll på å frysa igäl tror ja.. de andra hade ju alcohol i blodet så de kände nog aldrig hur kallt de blev... fick så till slut vallat ihop allihopa igen å in i bilen..
Då fick vi ut i skogen å köra för att köra hem en arbetskolega till Tobias innan vi sicktade på Åmål å sängen.. men väl i Åmål var Krisian å deras kompis väääääldigt trötta å sov tungt.. å när ja trode att kvällen skulle vara slut fick ja ta en tur till Tösse oxå för att släppa av en... jag var nästan för snäll igår.. men bilen var som sagt kul å köra så ja ville inte sluta =P
Hemma i Åmål igen släppte vi av Krisian å när vi sett att han gått åt rätt håll igen å hittat nykeln till slut ^^ åkte vi hem till sängen..
vilken kväll... den var ju så där.... men bilen var underbar !!

Körde hem den till Kristian igen idag.. tyckte allt att han kunde byta jämnt med mig å få min 945:a istället ^^ men de var nog inte rickgit samma värde i bilarna *haha* Men de är otroligt gott å köra en NY bil... !!

Tobias var inte allt för pigg när han vaknade idag *haha*  men de blev ju en del öl i går / natt å vi var inte hemma fören efter tre i natt så vi har kännt oss lite trötta...

Vi tog en tur hem till Tobias lägenhet å hämtade ett lass med grejer... nu ska vi sätta upp barbordet här är de tänkt å massa annat... är kul när de känns som man shoppar gratis nästan när alla hans saker kommer på plats här =P

Taco kväll / Myskväll
underbart å såå gott.. Nu ska vi snart krypa ner i sägnen å nana lite å drömma om att få köra en ny volvo ^^


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: