anjelICKAN.blogg.se

min trädgård

Kategori: Allmänt

ja så få fick man skutta upp å jobba idag oxå...
Dagen har gått rätt fort å de har funnits å göra hela tiden =)
För varmt å kvarvat dock =S

sitter å känner mig grymt trött... ögonen går ihop på mig *gäsp*
Efter jobbet fick ja ingen ro då heller.. har vare å handlat å pockat här hemma å damsuge å sånt kul..
men damsugaen är så bra mot vad ja haft innan så ja klagar inte även om a måste damsuga för den gör ett jätte bra jobb här =P

(en av mina bästa vänner ^^)


Tobias hämtade en kompis å så tog de med mat hem från Pizzan.. har sutte ute på altanen å njöte i värmen..
Så har ja äntligen fått ner solrosorna i rabatten =D

(små solrosor)


Nu ska ja slöa bort resten av kvällen å så ladda för en ny arbetsdag i morogn =D

lite bildspecial på min träfgård..

(löjtnantshjärta blommar fint.. den ja satte förra sommaren)


(Lambi är på plats under humlen)


(å Bambi är på plats previs bredvid enda sigen gången)


(Humlen växer så de knakar.. den är redan långt uppe i taket)


(Den ena buxusen växer så de knaka iaf)


(Lycktan utanför entren)


(Nu måste man komma ihåg att ta hand om å vattna alla stackars blommor)


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: