anjelICKAN.blogg.se

kassan =)

Kategori: Allmänt

En ny kurs på jobbet blev de idag.. och tentan gick jätte bra.. var på täcken å kuddar... inte ett enda fel.. så nu ska ja väll ha lärt mig nått om alla delar... Det är ju bara genom att försöka sälja som ja kommer lära mig mer nu...
Men började strax efter 8 med kursen å att läsa allt... höll på å somna flera gånger å hade väldigt god lust att gå å hämta en kudde å sova lite på istället för att läsa om fibrerna i den ^^

Restan av dagen har ja stått i kassan, plockat varor å så klart hjälpt kunder.. =D
Längst ner i hörnet på skärmen står de att de är ja som är säljaren i kassan.. så några söta människor har nu fått kvitton med mitt namn ^^
image88

hehe =P trivs så bra med att stå i kassa å hjälpa kunder !!

Efter den långa arbetsdagen åkte ja hem till Tobias.. hoppa över från min bil till hans å så åkte vi å handlade.. tur ja hade med älsklingen för de blev en del å aldeles för tungt för lilla mig =)
Nu var kyl å frys fulla med mat så de var till å med så man fick beslutsångest över vad man skulle laga för mat ^^
De blev till slut räksoppa å pankaka =P
*mumma* har längtat efter de.. låter väll inte så specielt men blev såå gott å vi blev så grymt gott mätta !!

I morgon är ja ledig ^^
*wee*

/ickan - myser med sambon

Kommentarer


Kommentera inlägget här: