anjelICKAN.blogg.se

Badat =D

Kategori: Allmänt

Min lediga dag...... trodde jag... ^^
Var på väg att lämna lägenheten för att åka till säffle när telefonen ringer å jag får hoppa in å jobba i 2½ timma..
Ingen helt ledig dag på ett tag nu.. Men ja trivs jätte bra å tycker de är kul..
Jag han ju ändå åka till säffle efter jobbet =)
Skulle äta lunch med Tobias hade ja tänkt men han jobbade in lunchen då när jag jobbade så när jag kom upp så slutade han precis å vi kunde åka ut å äta tillsammansn ändå.

Jag skulle ju shoppa lite oxå.. den shoppningen gick inge vidare =/
Hitta inte mycke bra..
några par sockar å en parfym.. okej.. ja behövde ju detta oxå.. men de var inte vad jag var på jakt efter..
men men.. jag får leta djupare i garderopen på fredag när vi ska på studentfirande.

(dagens shoppning i säffle)


Hemma igen har vi haft myskväll ^^
Kan verkligen rekomendera detta när man känner för lite mys ^^
Tobias tömde upp ett skumbad å de var ricktigt varm å gott..
Vi tände lite ljus å sjönk ner i vattnet å bara slappnade av å drack lite öl =D
ricktigt mysigt..
så är de ju upp till var å en hur mysigt de kan bli ;)
*s*


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: