anjelICKAN.blogg.se

25 årskalas

Kategori: Allmänt

Ja idag har vi haft släcktingarna här.. både mina å Tobias =)
så roligt å träffas allihopa.. å många blev vi.. fick precis plats att sitta.
Har fått såå mycke fint.. smycken, glas, koppar.. precis de ja önskade mig.. blommor.. specielt vita orkideer vilket börjar bli en favvo här hos mig ^^ Vardagsrumsfönstrena är helt fylda nu med vita orkideer =P
Ja å massa mer fint ^^ Så roligt med allt fint man får.. å kul när de blir ett minne från min 25 årsdag.

Alla tycker att vi har de så fint här hemma å de är så roligt å höra.. har ju ändret om en hel del de sista här å ja börjar känna mig någorlunda nöjd.. ja är ju dessvärre väldigt petig med va ja gillar å inte gillar..*hihi* men de blir bättre å bättre å ja trivs jätte bra nu =)

Kalaset gick så smidigt å fint fast de blev så trångt.. Min älskling är ju jätte go som hjälpt mig så mycke idag när ja stressat för att få allt bra ^^
du är så go älskling <3

Idag har ja bleve anmäld till en tävling oxå =P
En av de svenska klassikerna... de här ska bli jättttte kul !!
såå spännande.. ja som ALDRIG vare med å tävlat i nått sånt här..
men nu så... =P
Ska vara med i Vansbrosimningen nästa månad..
Känns bra att Rickard är med så man iaf har någon att starta med å någon som vet lite mer hur allt funkar =)
Tack Rickard för att du fått med mig på detta.. har pratat på de i flera år å nu ska ja äntligen vara med å simma!!
Tävlar ju inte för att vinna.. utan för att de är kul å ha vare med i vansbro..
Håll tummarna för mig å hejja på mig den 13 Juli nu =P

Nej nu får man nog krypa ner i sängen å vila ögonen en stund =)
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: