anjelICKAN.blogg.se

Förkyld =(

Kategori: Allmänt

trist.. igår vaknade jag med halsont.. har efter de bleve mer å mer förkyld.. känner mig väldigt matt nu..
jobbar å sliter ändå.. lägger mig inte fören ja har feber å den hoppas ja ska hålla sig borta.. är lite synd att en förkylning skulle komma just nu när jag i nästa vecka ska iväg å simma.. Får hoppas jag är tillräckligt bra igen innan dess..

Nästa vecka ska ja på begravning oxå =(
Tobias var på begravning igår han..
nu får faktiskt folk försöka å hålla sig i livet för nu orkar vi inte mer sånt på ett bra tag..
jobbigt när man förlorar någon nära..

Tack för fin komentar igår Linda.. finns dock mycke mer å ta av så ingen risk att ja blir för liten ^^

=P

nu blir de natten.. har laddat upp med halstabletter å nässpray så ja ska sova gott !!
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: