anjelICKAN.blogg.se

weee.. nu är de helg !!

Kategori: Allmänt

wee.. ja överlevde första veckan på jobbet =D
trivs som fisken i sjön å lär mig mer å mer... eller ja... hoppas nått har fastnat av de man fått vare med om under veckan =P de känns jätte kul iaf... skulle gott kunna tänka mig å jobba där... men verkar svårt å få nått jobb dessvärre =/ sommarvick verkar lovande men vet inte om mer fanns att hämta... å då har ja ju utbildningen som kanske väntar oxå så svårt å bestämma vad man ska satsa på nu.... får väll se åt vilket håll de lutar å vad man kan vinna mest på =) men jag trivs å har haft en jätte bra vecka !!

Nu har man nyss komme hem då ja... det är ändå väldigt väldigt gott att det är helg nu ^^ fast ja ska roa mig med att tvätta å städa resten av denna kvällen...

De var nätt å jämt så man lyckades med att tvinga sig upp imorse... va såå trött... inte smart å va vaken på natten ^^ hihi.. men va så gott där i Tobias famn under varma täcket i morse att ja fick hota mig sälv till livet nästan för att komma upp ur sängen... men ja lever så tydligen lydde ja mig själv till slut...

tack älskling för kniven =D den var kanon bra att ha idag... nu är ja smartare än de andra som skär med saxen ^^ hehe... fick ju beröm för hur bra de blev till å med =D

nej nu får ja sätta igång att städa här... har ju bara en liten stund på mig nu i kväll å i morgon förmiddag... sedan ska man göra massa annat i morgon.. så innan 11 i morgon måste ja va HELT klart med allt =P
 tvätta, stryka, damma, torka rent, damsuga, skura golv, plocka ordning och allt på en gång...

Träffa vännerna i morgon... Hoppas vi ses alla 8 =) saknar er ju !! vore så kul...

*vink vink med dammvippan*
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: