anjelICKAN.blogg.se

Tvilling!!

Kategori: Skratt

Var och handlade här om dagen...
i matbutiken mötte jag en man jag känner och skulle sälvklart hälsa...
försöker få ögonkontakt eftersom han är en bit bort... njä... funka inte.... försökte flera gånger och började fundera på om han inte ville låssas om mig eller va de här va... han måste ju ha sett mig =S

när jag kommer fram till kassan är han där oxå...
när jag äntligen får ögonkontakt ler jag men han tittar bort igen...
men... ?? hallå eller... hmm... varför bär han sig åt så här ?

Då trillar till slut poletten ner... vist fan...
han har ju en tvilling ja... självklart... så dum ja kände mig då....
hans tvillingbror känner jag inte å han vet inte vem jag är heller....
å det är självklart honom jag försöker hälsa på...

haha... måste vara jobbigt att vara så otroligt lik en annan människa när folk bär sig åt som mig ^^



/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: