anjelICKAN.blogg.se

Sola och bada i Piña colada

Kategori: Allmänt


Va härligt... nu känner ja mig bortskämd =) vare å solar, simmat och bastat tillsammans med min mor som kom till stan en sväng... Detta har man gjort sig bra förtjänt av efter en vecka med jobb å hela förmiddagen med att städa hela lägenheten.... har dock ett golv kvar att skura som jag inte han med för min mor var här lite tidigt... men de ska ja ta nu å sedan är allt klart =D sååå gott...

Igår kväll fick ja en jätte go puss ^^ av Musse... han är så mysig... väldigt stor skilnad på honom nu å hur rädd han var när han kom hit... han är rädd för främlingar men med mig går de jätte bra nu... Hoppas att han snart ska få komma till ett bra hem som har mer tid för honnom än vad jag har...




Tobias kom å hämta mig på eftermiddagen å vi åkte runt i bilen lite... å fördrev lite tid hemma hos en kompis till honom... klockan sju åkte vi hem till Emma å Rickard..... Jossan å Nicklas kom lite senare oxå... jätte trevlig kväll ihop med goa vänner asså =)

Nu är ja hur trött som helst... men nu är det natt till söndag...
å söndag = sovmorgon !! weee =D
å ni ska veta va ja längtat efter en sovmorgon den här veckan....

natti natti
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: