anjelICKAN.blogg.se

Onsdag.. Torsdag... vill ha helg nu...

Kategori: Allmänt

Helt ointisant fakta !!

Onsdag:

04.00-05.30 lyssnar ickan Fiona och Zelma (som ligger i en enda stor hög i sängen... så mysigt med en katt under varge hand å de funkar som ett extra täcke..) klart på ljudboken.. Tyskungen.. den var helt okej =)

05.30-08.30 ickan går å drar fötterna eftersig och vill inte göra nått... gör sig iordning för dagen ändå tillslut..

08.30-12-00 ickan städar *stolt* fick gjort nått vettigt iaf

ca. 12.00-17.00 ickan slöar, sitter vid datorn, pysslar om katterna, tvättar mm.. och väntar mest bara på att det ska bli kväll när jag ska till Tobias =)

ca. 17.00 Min väns mamma ringer och är orolig för min vän som är lite dålig... slänger mig i bilen och far genom centrum för att ta reda på hur det är... det gick allt bra men orolig blir man... Finns alltid här... bara å ringa.... har alltid beredskap för sånt här vettu =P

19.30 Tobias hämtar mig <3 Handlar mat, lagar mat, tittar på tv å har myskväll i soffan ^^ kan inte bli bättre ju =)

22.30 somnar som stockar direkt vi lägger huvuna på kudden hemma hos Tobias


Torsdag:

Vaknar ett par gånger under natten pga grannen *asg* de ä ju inte klokt va högt de låter ^^

Morgon (minns inte vad klockan var) Tobias väcker mig när jag drömmer mardrömmar... elaka, hemska gubbar som plaserar snögubbar inne i hallen.... =S hmm... jaja....

lite senare.. vaknar, duchar å gör sig ordning.. äter varma mackor =P Tobias är mästerkock =D

10.00 Ringer mobilen... från ams/ungdomsgarantin... Du ska ut i praktik... duger de här stället frågar hon? jao visst... nu får jag väll iaf vara ifred ett tag å kan vänta lite å se hur de ska gå med utbildningen å om jag kan komma in där =P Så på måndag börjar jag jobba då antar jag... mer bestämt i morgon =)

Även älsklingen fick jobbsamtal idag =P Kanske du oxå ska börja jobba snart då =P

14.00 typ iaf.... Hemma igen... damsuger, tvättar, plockar, pratar i telefon och grejar med katterna....

trött... kommer somna tidigt i kväll... men de ä ju bra för i morgon ska jag till min vad jag iaf antar ska bli min praktikplats....

hopp.... inger kul å skriva om direkt nä.... jaja...


Snart helg igen.... hörrni vänner.... nu sågs vi ju inte förra helgen så nu saknar ja alla er ju... vi åtta har ju så trevligt ihop så nu får vi samla ihopa gänget igen =D


/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: