anjelICKAN.blogg.se

Musse sökert ett hem!

Kategori: Allmänt

Idag vaknade jag av telefonen.. Det var min farmor... hon undrade om jag kunde åka till besiktningen lite tidigare.. (förklaring för dem som inte vet är att jag just nu har min farmors bil å kör med) Så fick iväg till Bengtsfors lite tidigare =)

Bilen gick lätt genom besiktningen... inga fel =P gott de!!

Min mor och Far var även de i Bengtsfors... de hade åkt från jobbet båda två direkt till Bengtsfors så nu hade vi varsin bil ^^ kändes lite kul när vi parkera bredvid varandra... en bil var ^^ ja här tänker vi på miljön lixom *haha*

Blev bjuden på mat på Adria och sedan gick vi i lite affärer....

Hemma i Åmål igen fick jag ta emot Musse =) en av de avlivningshotade katterna bor nu här tillfälligt... han är en kastrerad hane på två år.. svart och vit lång päls.... verkar vara snäll å go.. Men än känner han sig rädd och är väldigt försiktig... Hoppas på att hitta ett bra hem åt honom... Nu är han inte död iaf utan får en till chans...

Söker du eller någon du känner efter en ny familjemedlem ? Tänk på lille Musse =)

Här är en bild på lille Musse oxå.. visst är han söt <3
Musse

Kommentarer


Kommentera inlägget här: