anjelICKAN.blogg.se

Mina minnen från året som gått.

Kategori: Allmänt

Våren
Linedance


Sommaren
målade ett hus ( nu är man inte rädd för att gå på stegar längre iaf ^^ )
Grebbestad ett par gånger.. Sitta på bryggan med solen i ansiktet å se ut över havet och äta färska räkor.. de är sommar för mig det ^^


räkor

16 Juli
Var i grebbestad med familjen och kollade på skeppet Göteborg.. det blev en jätte fin dag.


Göteborg

17 aug
Bjuden på en båttur av mor å far på Dalslands kanal med Storholmen. En ricktigt trevlig tur.. (med vissa undantag) Från Bengtsfors till Håverud... Åt mat ombord och hem åkte vi rälsbuss.


Storholmen

29 aug
IKEA öppna ett varuhus i Karlstad.. ickan är stammkund ^^


Sensommar och Höst
mådde som allra värst.. svek och lögner..
Rasa i vikt...
Men jag vet att jag är rik på vänner <3


27 sep
Skrev jag in mig på ungdomsgarantin och träffade där Tobias <3
du va så söt emot mig redan då ^^


Hösten
Mycket CV skrivande och jobbsökande.


29 sep
Jossan fyllde 24
Jag Jossan och Carro var på Harrys i Säffle =P


carro, jossan och jag

5 okt
Festa med Mickan.. förfest hos mig.. han med ett par krogar å en öl på var ställe på en halvtimma ^^ efterfest i ett garage *haha*


6 okt
Var med mina goa grannar Rose-Marie och Kjell på dans i Fengefors =)


20 okt
Marknad här i stan och på kvällen samlades tjejgänget för fest.. förfest hos Emma och sedan HC =)
detta är verkligen en kväll man inte kommer glömma =)
Jag, Jossan, Emma, (Rickard var med å drack lite tequila på slutet av förfesten oxå) Mickan, Linda och Tobbe
*älskar er tjejer* Alltid roligt ihop


24 okt
studiebesök på CNC utbildningen... kan detta va min väg till ett jobb ?


25 okt
ljus party hos Emma


26 okt
Party på Harrys i Säffle med Jossan =) Nordman spela.
en kväll ja kommer minnas länge ^^ (har ju sina förklaringer.. så brukar inte ickan göra... hihi)


jossan å jag

27 okt
Dans till Torgny Melins i Säffle =) en trevlig kväll ihop med grannarna Rose-Marie och Kjell
blev tagen för att vara typ 17 ^^ ser ja verkligen så ung ut ? *asg* skulle inte tro de va...
lite linedace under kvällen blev de med =D


3 nov
Party ihop med Mickan.. förfest i Tösse =)
HC lite senare.. Jag han få av mig jackan å så mötte jag Tobias i trappan ^^
Kvällen blev det blev 3/5 som det var sagt =P


image11

5 nov
<3 <3 <3
skicka en massa sms med en väldigt söt kille ^^
blev bjuden hem till honom på kaffe.. å nu är man fast <3
*älskar dig Tobias*
du är helt underbar emot mig!


7 nov
Borde vare min bröllopsdag *asg*


17 nov
Fest ihop med Emma och Isa
förfest hos Emma och sedan HC där Magnus Carlsson spela.. (inte för att det var mycke å se men kul å se på folk)
blev lite linedance under kvällen oxå =P


1 dec
Bio i Karlstad med Tobias, Sandra och Henrik.. vi såg Beowulf.


12 dec
Ny frisyr =P kul med nått nytt...
Jossan har flyttat till stan =D så kul å ha dig här i stan nu gumman =)


14 dec
Jag blev en mördare ^^ (nedan har jag klistrat in en text från en annan blogg jag skrev i då)


Jag erkänner.. Jag har helt brutalt och hämningslöst mördat min väckarklocka ^^ vet verkligen inte vad som tog åt mig men jag måste fortfarande ha sovit.. Klockan ringer... å ringer å ringer... ja ja.. *suck* jag får väll försöka få tyst på den... får för mig att jag måste dela på den för att den ska tystna... lyckas slita klockan i två delar... den ringer å ringer å ringer (än) får för mig att det var inte där klockan skulle delas utan på ett annat ställe så ja sliter sönder den ännu mer... men den rigner å ringer å ringer... sliter ur batteriet... slänger ner alla delar och batterier i nattduksbordet och somanr om ^^


Vaknar för sent =S men men... in i duchen å gör mig ordning... då börjar jag fundera på vad i hela fridens namn ja gjorde med klockan i morse =O


hmm.. väck inte mig när jag sover...


18 dec
Körde jag och Tobias den hemlösa katten Prinsen till djurskyddet i Karlstad =) kännas gott att han fick komma in i värmen och nu förhoppningsvis får en ny chans till ett bra kattliv =)

Vild Prinsen


20 dec
skaffa mig bloggen anjelICKAN ^^


25 dec
juldags fest =P förfest hos vänner till Tobias... sedan gick jag och Jossan till HC... där va för mycke folk =S


Nyårsafton <3
inflyttningsfest/nyårsfest hos Jossan och Nicklas i deras nya hus =)
detta var verkligen en jätte lyckas kväll... vi gick alla ihop som ett stort kompisgäng med en gång =)
sköt och såg på reketer ut över sjön och skålade där in 2008
Jag, Tobias, Jossan, Nicklas, Sandra, Henrik, Emma, Rickard och Lovisa
<3 <3 <3


--------------------------------------------------------------------------------

Oförglömligt som sagts ^^

har du barn eller är du barn?
men en hårig vän kan man ju ha *asg*

Kommentarer


Kommentera inlägget här: