anjelICKAN.blogg.se

MC

Kategori: Allmänt

Har panik typ... vilken omställning detta kommer bli för mig nu på måndag... känner mig väldigt stressad... när ska man hinna med att göra nått nu ? Jag har ju haft hela veckorna på mig att göra allt som ska göras... nu har ja bara helgen typ för på veckorna ska jag jobba... ja det kanske släpper när jag väl börjar å ser att jag hinner med annat ändå.. men en regäl omställning kommer de blir för mig.... gott att man har sånt fint stöd runt sig =)

Nu har jag bara en liten väggbit kvar att riva bort tapeten på... ovanför dörren typ... så nu ska jag börja spackla =P det är roligt...

Fick ett avbrott i rivandet när mina päron kom hit å åt mat med mig och drack kaffe... De hade vare å köpt sig en motorcykel innan de kom hit =) så då vet man ju vad de två kommer hålla på med till sommaren... har bara sett den på bild än så länge men den såg jätte fin ut =D Va roligt för dem för de har ju letat rätt länge nu å äntligen hitta de den de ville ha =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: