anjelICKAN.blogg.se

Magsjuka =(

Kategori: Allmänt

Tisdag var en kännslomässig dag... träffade människor som betyder mycke för mig å det var helt underbart att få prata en stund... tog ett tag innan jag sammlat mig igen å kunde fortsätta jobba.... saknar er å tycker så mycke om er ska ni veta...

efter jobbet åka ja å dansade Linedance =) roligt att en ny termin börjat... gott att va igång med det igen... Efter dansen åka ja hem till Tobias och strax efter 11 kom han på att han va hungrig... allt vi kom på som var öppet i närheten var Mcdonalds... så en tur till Säffle fick de bli... Hemma igen åt vi å sedan gick vi å la oss... för sent som vanligt... äckligt trött...

Vaknar typ 6 på morgonen av att jag fryser mår illa och skakar i hela kroppen... Tobias hämtade en hink och en tablett till mig å jag försökte sova lite till... 40 minuter gick å sedan fick man skynda in på toa för då kom allt man åte upp.... mådda bra igen efter det så jag trodde bara de var nått med maten...... sov ett litet tag till...

lite sovmorgon fick ja för jag skulle en sväng till en läkaren (kan kan säga) innan ja åkte å jobba... På jobbet han jag nog stanna en halvtimma sedan fick ja åka hem igen för jag mådde så dåligt... så nu har man spytt hela natten... har inte ens fått behålla vattnet ja drack... magen är helt tom...  usch... sista gången i natt jag spydde kom det bara galla... minns inte när jag var så här sjuk senast... ont i hela kroppen... å frucktansvärd huvudvärk och är yr... är väll vätskebrist.... men peppar peppar har jag nu fått behålla de lilla vattnet ja druck på förmiddagen här...

Bara hoppas det vänder snart och att min älskling inte blir sjuk.... frucktansvärt jobbigt att vara så här sjuk.... har ju inte ens haft en förkylning på flera år lixom... å nu detta... ysch... kroppen är helt slut... måste snart få i mig nått att äta å mer vättska... men man är ju lite försiktig för är ju inte så roligt om allt kommer upp igen...


Tur i oturen med att jag är sjuk å hemma från jobbet just idag är att jag vare just hemma å kunnat lämna ifrån mig  Musse som har flyttat till sitt nya hem =) Lycka till Musse... han är en helt underbart go katt så kommer sakna honom lite nu men går ändå bra eftersom jag aldrig räknade med att ha honom kvar utan gav honom bara ett tryggt hem tills ett nytt skulle dyka upp...


Lycka till Musse!!

image20

Nu är det tjejligan här hemma igen =P Ickan, Fiona och Zelma
så glad för att ja har min söta töser..

/ickan = mår frucktansvärt dåligt =(

Kommentarer


Kommentera inlägget här: