anjelICKAN.blogg.se

helgen går för fort :S

Kategori: Allmänt

Tjo på dig tisdagen!
för en minut sedan var det lördag :S

Helgen tog på sig löpardojorna.. jag han inte alls med..

Tog mig iaf ledigt från katterna och var hos Tobias under helgen =)
min goa granne Kjell såg efter katterna och då specielt Musse som kräver lite mer.

Nu ska jag snart ge mig iväg på nått trist informationsmöte... sånt där tvång från ams..
Jag kan ju inte ta ett jobb nu för då kan jag inte komma in på utbildningen... så tar jag ett jobbb nu får det ju va nått som är bättre än utbildningen... Så dagens möte känns lite segt att behöva gå på för det är ju långt från nått att ha i längden å specielt jämfört med utbildningen å ett sånt jobb den kan ge!

Jag måste söka jobb och jag får inte tacka nej till jobb..
jag måste stå som arbetsökande...
hur får de ihop de här ?

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: