anjelICKAN.blogg.se

Busiga Musse i farten!

Kategori: Allmänt

Tjo!
Igår på middagen fick jag besök... en liten Alice kom hit och tittade på film med mig..
vi såg på Shrek medans mamma Josefin var ute på ett ärende!

På kvällen började äntligen Musse röra på sig igen... efter han gjort sina behov på min köksmatta kröp han tillbaka in i transportburen å låg där fram till kvällen... jag stängde för en liten stund dörren till rummet där han stod och då fick han mod nog att börja undersöka rummet... på bara någon munut så va han högt och långt... uppe i bokyllor å fönster... nu fick man ge sig in för att rädda blommorna ^^

När jag öppnade dörren igen blev han genast nyfiken på resten av lägenheten och har verkligen vare högt och lågt överallt...
Nu till den jobbiga biten... Musse är lite vild... Fiona och Zelma tycker han blir lite läskig då å Musse har komme på att det är jätte kul å jaga mina stackars töser... Han skuttar efter dem som om han vore ett får som hoppa över ett staket ^^  så jag försöker nu att hålle dem isär så att de istället får bekanta sig med varandra genom ett galler till å börja med så får man se hur det går...
annars funkar allt jätte bra nu.. han äter, dricker å går på låda =) precis som det ska va...

Musse

Ikväll ska jag på middag hos svärföräldrarna
 kommer bli jätte trevligt
 saknar min Tobias <3

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: