anjelICKAN.blogg.se

Öronskabb

Kategori: Allmänt

Helgen var underbar..
Lördag var de full rulle hela dagen.. på förmiddagen åkte ja upp å sola å simma lite och sedan fick ja ut ett par ärenden på stan.. hämta ett paket på posten =P men kan inte berätta vad de innehöll för den som ska få de kan ju tänkas läsa här *hehe* så här ska inte avslöjas för mycke.. men kommer bli perfekt till alla <3 dag


Nästan direkt jag kom hem igen (jag han bara slänga ner lite små saker i en väska) så kom Tobias å hämtade mig.. sedan blocka vi upp Sandra och Henrik på vägen och åkte på kalas i Bengtsfors =)

Hemma i Åmål igen gjorde man sig klar för en kväll ute.. Vi var hos Sandra och Henrik på lite förfest med några glada människor.. sjöng en massa sing star.. Va jätte läskigt till å börja med... De låter ju inte så där vidare snyggt... Hellre än bra lixom !! Men Tobias bokstavligen lyfte mig ut soffan och satte micken i handen på mig så ja fick ju va så snäll å sjunga med honom då ^^ Sjöng massor med båda syskonen där.. va jätte kul.. de här får vi göra om =) Efter ett par öl var man inte lika feg längre.. och de gick ju väldigt bra för mig måste ja ju få skryta med oxå.. tror inte de va nån som slog mig ? =P hihi

Kvällen fortsatte vi sedan på 3D där man prata med lite trevligt folk och avslutade kvällen med en Pizza hos Tobias innan vi la huvudet på kudden å somna på stört..

Så va de då äntligen söndag.. min enda dag i veckan då ja hinner med att ta sovmorgon... å de ä bara såå gott å ligga där i Tobias famn å bara slöa bort hela förmiddagen =)

Men som alltid så har ju söndagen och hela helgen gått på tok för fort.. Måndag igen.. Så tråkigt när Tobias går upp för då vet ja att jag bara har en timma kvar att sova.. Men gott å ligga å lyssna på när han stökar runt i lägenheten innan han ska åka till jobbet... Sedan får man upp å göra sig ordning och ge sig iväg till jobbet själv...

Nu är de redan tisdag.. Fick ta ledig en stund på lunchen för att ta med Fiona till vetrinären i säffle.. Det var som jag börjat tro.. hon har får öronskabb.. Men nu är både hon och Zelma midusinerade så nu är de nog snart bra igen =)
Har inte en susning om hur hon kan fått de eftersom de båda här bara är innekatter och vetrinären tyckte oxå det lät mysko... men men.. huvudsaken är att hon snart är bra igen nu när hon fått meducin å att även Zelma fick så hon slipper få de =)

Stressa hem och lämna Fiona å slängde på lite medicin på Zelma och sressade sedan tillbaka till jobbet och jobbade fram till kvällen.. Och nu i kväll så har man vare å dansat linedance oxå =) är så kul å vara igång igen med det efter höstens uppehåll =D

image26
Öronskabb
Kan inte va kul å ha sånna äckliga saker i öronen =S

natti natti gott folk !!
/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: