anjelICKAN.blogg.se

min framtid

Kategori: Allmänt

tjolahopp.. vad har hänt här då... massor med söta människor som vare här å läst.. snokat i hemlighet utan att lämna ett endaste litet spår efter sig... skriv gärna en komentar.. är nyfiken på vilka som hittat hit... tycker bara det är kul så alla är välkomna att läsa.. jag är inte nått vidare bra på att skriva men de här är jag =D



gillar att prata om framtiden med dig min älskling.. de tankarna gör mig lycklig...
idag var det internett ^^ hihi... sött..

Snart är det helg igen.. weee..  bara i morgon kvar.. och ja ska sluta tidigt...
eller ja tidigt å tidigt... men tidigt för mig =D 
trivs jätte bra på jobbet !!

Fredag
jobba, shoppa, städa, å kanske nått mer ^^
Lördag
städa klart, kanske simma om de hinns med, å vad kvällen har att erbjuda får man se ^^
Söndag
liten sovmorgon, säffle, träffa vänner..


image30
I
V
en vän, en släckting å ett sms






Kommentarer


Kommentera inlägget här: