anjelICKAN.blogg.se

händer inte mycke här..

Kategori: Allmänt

vare på stan å shoppat bröllopspresent =D
å så har ja kramats lite med Tobias.. annars bara jobb..
men nu är de snart helg =D
gött..




Tack!

Tack för att du finns när jag behöver dig
Tack för att du är du när jag inte vet vem jag är
Tack för att du förstår när jag säger vad jag tycker
Tack för att du hjälper mig när allt verkar hopplöst
Tack för att du väntar när jag säger att jag inte vill
Tack för att du tröstar mig när mina tårar rinner
Tack för att du leder mig rätt när jag är vilsen
Tack för att du roar när jag behöver skratta
Tack för att du värmer mig när jag fryser


Tack för allt du ger mig!
Du har fått mig att börjar tro igen!
Du har fått mig att inse vad äkta kärlek är!


Så tack för att Du är Du!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: