anjelICKAN.blogg.se

celebrar la boda

Kategori: Allmänt

hoy casarse mi hermano..

njä.. spanska är jag inte nått bra på.. jag får nog hålla mig till svenskan med min dialekt =D
kanske inte ens är läsbart de som står här ovanför *haha*

Men idag är det bröllop.. på Gran Canaria =D
min storebror Fredrik har för några timmar sedan gift sig med sin Angelica

<3 <3 <3

Grattis !!
Jag önskar er all lycka och ha en fortsatt fin semester..
Älskar er !!
<3

image31

Tyvär kunde jag ju inte vara med.. måste ju vara på praktikplatsen för att kunna få några pengar.. men just nu önskar jag att jag ändå stuntat i de å åkt med till solen och värmen..


Det har vare en underbar helg.. i Fredags städade jag när jag kom hem från jobbet och på kvällen åkte ja hem till min Tobias <3
Han hade en vän där så de satt och lirade x-box när jag kom dit..

På lördagen var jag och solade och simmade.. det är underbart gott.. sedan fick ja lite mer träning när Tobias försökte få mig att lyfta en TUNG hantel med EN hand som jag nätt å jämt klarade av att lyfta upp från golvet med två händer ^^ hehe.. men slängde av lite vikter på den sedan å då gick de bättre.. men inser ju åter igen att brottas med Tobias är ingen idee att ens tänka tanken på ^^

Gick i lite affärer och var hemma en sväng... På eftermiddagen åke vi hem till Tobias mor å far å även syster Sandra var där.. vi blev bjudna på mat.. jätte gott och kul å komma dit och sitta å tjöta en stund.. de ä så goa..

Efter lite mat å kaffe åkte vi hem till Tobias igen och vipps så var det söndag... liten sovmorgon fick vi iaf.. Sedan mötte vi upp Linda å Tobbe på torget och så åkte vi vidare till Säffle för att hälsa på hos Majsan som fyllde år =)
Blev kalas med kaffe å tårta.. å det var ju så kul å ses allihopa igen.. kul att få presentera min Tobias oxå å kul att han fått träffa ett gäng till av mina vänner.. =)

Hemma i Åmål igen på kvällen åkte vi förbi Pizzan å hämta upp mat å sedan hem till Jossan, Nicklas och Alice å käka.. De var så bruna efter resan.. å jag som kämpat i solariet kände mig nu likblek igen i gämföreslse med dem ^^

Tittade på bilder från resan och de såg ju helt underbart ut.. man blev ju inte så lite avis.. De var kul å ses å sitta å tjöta en stund där på kvällen innan vi åkte hem till Tobias igen och spelade lite innan de var dax för natten...

Så var det måndag och jobba som gälde igen då.. var jätte trött i morse... å Tobias verkade ju till en början va lika trött han för till å med andra väckarklockan han med att göra sig hörd... å jävlar vilken signal... ja var inte många sekunder från att springa ut för när ja sov så trode ja det var typ brandlarmet som gick ^^
Men så visade det sig ju att Tobias inte var så trött länge så han började ju brottas med mig där å bråkade massor... drog i täcket å kastade runt mig..  stackar lilla mig som försökte sova... varge gång ja nästan somnat om igen så lyckades han väcka mig på nått jobbigt sätt... å en ISKALL hand på magen när man ligger å är jättttte varm under täcket det fick mig ju självklart att vakna igen innan han åkte till jobbet... 
hämnden är ljuv hörru gubben =P

På onsdag hoppas ja att jag vet med om hur närmasta tiden ska se ut =)
håll tummarna!

/ickan

Det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, du har inte en aning, aning
det är så logiskt, alla fattar utom du
du har inte en aning, att jag tänker på dig precis just nu

Kommentarer


Kommentera inlägget här: