anjelICKAN.blogg.se

Stakar =P

Kategori: Allmänt

Hemma hos oss...

Mysigt med alla ljusstakar =P
Jag är inte mycke för att julpynta för jag tycker mest det blir rörigt av tomtar och annat kraffs ^^ hehe.. men ljusstakar gillar jag.. Ek färgade i vardagsrummet eftersom mycke av möblerna där går i Ek å ja verkligen älskar mina ljusskakar där ^^ *s*
I köket är det svarta och det blev jätte bra ihop med de nya svarta hyllorna och tavellisterna som nu finns på väggarna i köket och även handtagen till alla skåp är svarta =)

(ja är inge vidare på å ta kort dock ^^ Ser ju inte så juligt kanske men de passar mig bättre än de röda och traditionella)
 

Dante känns ännu piggare idag.. fortfarande mycke snuvig men det går ju åt rätt håll.. Hoppas han snart är bra så vi kan ut och träna igen =)

Jobbat idag.. dagen kändes lång till att börja med men sedan fanns det ändå en del att göra och en del kunder så dagen gick fortare och fortare och stängningen kom fortare än jag trott när jag började och kände hur seg dagen var... Men var väldigt gott att komma hem till älsklingen Tobias på kvällen... ta ett vamt bad nu när det är så kallt, mörkt, grått och trist ute och sedan äta middag =)

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: