anjelICKAN.blogg.se

Middag hos Svärföräldrarna =)

Kategori: Allmänt

En lugn och härlig dag =) Vi har vare på middag hos Tobias föräldrar och släckten var samlad där. Jätte trevligt och jätte god pizza =D Dante älskar alla och har svårt att lägga sig för att vila även om han är jätte trött ^^ Han vill bara leka och prata med alla och rör någon på sig så måste han hänga med för att se om de gör nått kul =P Våran lille going. Han är inte så masig utan vill bara vara med och va go och se till att han inte missar nått kul ^^

Nu har även jag fixat med skridskor.. Och från att inte veta om jag skulle få tag på några alls så har jag två par ståendes här i hallen ^^ Fick låna av Tobias kusin och när vi klev innanför dörren här hemma nu nyss så ringde min mor. Då var hon och far istan och handlade så de tittade förbi och lämnade av ett par de också för de viste inte att jag fått låna =P
Så nu kan jag verkligen åka skridskor iaf.. Eller ja.. Om jag kan vet jag ju inte för det var väldigt många år sedan men kul ska de bli =P

Dante har fått en kedja. Vill absolut inte ha koppel på ett stryphalsband men det kan ju va bra om han inte är rädd för att de skrammlar runt halsen så nu får han ha ett bara för sakens skulle för han har inte gillat det. Men nu har han fått en massa beröm för att han är fin när han fått det på sig så nu blir han glad när jag tar fram kedjan för han vet att han är fin i den och får berömm ^^ Han bryr sig inte alls om den längre vilket känns bra. Jag tycker det kan vara fint med en kedja så kul om han kan ha det utan att känna obehag av det =)
(Kommer inte använda det ihop med koppel alltså om någon oroar sig nu ^^)



Har tränat lite mer på apport och ställande. Känns nu mycke bättre så det kommer nog snart gå bra det också =D

/ickan

Kommentarer


Kommentera inlägget här: